סכנה ושמה משכך כאבים; "איבדתי את עצמי"

    הבמה שלך No Comments on סכנה ושמה משכך כאבים; "איבדתי את עצמי"

    חוי לויכטר, סיפרה ליונת קפלן ב'קול חי': "קיבלתי משככי כאבים. בשלב מסוים התחלתי לקחת אותם גם כשאין כאבים ולאט לאט אני מתחילה לאבד את עצמי. כל היום אני מחכה שהילדים ילכו לישון כדי שאוכל לקחת את הכדור"

    תרופה צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוי לויכטר, שוחחה היום (שלישי) עם יונת קפלן בתכנית "הבמה שלך" וסיפרה על ההתמכרות המסוכנת למשככי כאבים, ממנה סבלה. "יום אחד עבדתי על המחשב כמה שעות ופתאום מתחילים כאבים והיד לא עובדת. הלכתי לכל מיני אבחונים אורתופדיים. אף אחד לא יודע מה יש לי. בשלב מסוים פינו אותי באמבולנס. ואז אני מקבלת משככי כאבים בפעם הראשונה. ואז אומרים לי אולי את מדמיינת, אבל אני עדיין מקבלת משככי כאבים והמינון עולה ואני מתחילה לקחת אותם גם כשאין כאבים ואני מתחילה לאבד את עצמי".

    עוד סיפרה: "יש תופעות לוואי של גמילה, הגוף מתרגל לכדור וצריך כל הזמן להעלות את המינון. אין לזה סוף. כל היום אני מחכה שהילדים ילכו לישון כדי שאוכל לקחת את הכדור. התמכרות לכל דבר".

    לויכטר המשיכה ותיארה: "בכל התקופה הזו אין לילדים שלי אמא, אין לבעלי אישה. שום דבר לא מתפקד. רק הרוקח בבית מרקחת תמיד שאל אותי למה את לוקחת כל כך הרבה. אנשים מקבלים את המשככי כאבים ואף אחד לא אומר להם מה הסיכונים ולא עוקב אחרי המינונים. בשלב מסוים התפטרתי מהעבודה. יום אחד אמרתי לעצמי, ככה אני נראית? ככה הילדים שלי רואים אותי?"

    על הגמילה: "במסגרת התהליך נפתחות תיבות פנדורה ואנשים נפגעים. בעלי ראוי לכל הערכה על זה שהוא פשוט נשאר ולא עזב".



    0 תגובות